Що таке безпліддя?

Лікування безпліддя у чоловіків та жінок.

Близько 15% подружніх пар в усьому світі страждають на безпліддя,  в Україні цей показник коливається в межах 20%. Окрім того, 8% пар впродовж репродуктивного періоду життя не могли більше року зачати дитину.

Всесвітня Організація Охорони Здоров’я БЕЗПЛІДНОЮ називає подружню пару віком до 35 років, яка є сексуально активною і не використовує контрацепцію, але не може завагітніти впродовж одного року. Якщо подружжя старше 35 років, то про безпліддя йдеться, якщо чоловік та дружина не можуть зачати дитину впродовж 6 місяців.

При обстеженні безплідної пари в 30-50 % випадків виявляється кілька причин нездатності зачати дитину. І в жінки, і в чоловіка.

Основні форми безпліддя:

Жіноче безпліддя;

Чоловіче безпліддя;

– Поєднане безпліддя (розділ сайту);

– «Нез’ясоване» безпліддя (розділ сайту) ;

Кожна форма безпліддя має свої причини і різні методики лікування.

Лікарі Медичного центру “Клініка професора Стефана Хміля” – це понад 65% успішності лікування безпліддя різної складності. Наша команда використовує лише найсучасніші світові методики лікування, діагностики та обстеження, а очільник центру, професор Стефан Хміль та команда репродуктологів своєю щоденною працею доводять – навіть після десятиліть з діагнозом безпліддя жінка може народити здорову дитинку.

Лікування безпліддя. Консультація онлайн.

Бажаєте отримати консультацію чи записатись на прийом.

Заповніть форму поряд на натисніть “Замовити дзвінок”