УЗД ШИЙКИ МАТКИ

УЗД шийки матки має ряд переваг серед інших методів.

УЗД є повністю безпечним. Дане дослідження при необхідності завжди можна повторити.

Показання для УЗД шийки матки

УЗД шийки матки вкрай необхідне:

♦ при постійних болях у жінок внизу живота;
♦ при лікуванні, яке продовжується тривалий час (адже необхідно відстежити динаміку);
♦ під час вагітності;
♦ при підозрі на наявність пухлинних процесів.

В останньому випадку дослідження виступає в ролі моніторингу. Це дуже важливо, тому що УЗД дозволяє встановити як наявність захворювання, так і його стадію, що дуже важливо для лікування.

Багато жінок і не підозрюють про захворювання шийки матки, оскільки часто ніякої клініки просто немає. Нехарактерні виділення і неприємні відчуття, які з’являються після статевого акту – це симптоми, які вимагають негайного звернення до гінеколога.

УЗД шийки матки робиться для отримання більш об’єктивних і точних даних про стан здоров’я пацієнта, не виключаючи, зрозуміло, звичайного огляду. Лікарі нашої клініки дотримуються думки, що в гінекології визначальним чинником постановки жінкам діагнозу є УЗД. У сучасній медицині УЗД і гінекологія поняття нероздільні.

Способи і правила проходження УЗД

У «Клініці професора Стефана Хміля» УЗД шийки матки здійснюється з використанням доплерівського енергетичного картування. Це дає можливість побачити навіть найдрібніші судини.

Процедура УЗД шийки матки проходить абсолютно безболісно.

Фахівці клініки визначаютьрозміри шийки матки, також проводиться аналіз ступеня контакту з тканинами, які оточують шийку матки.

ЧОМУ САМЕ У НАС?

У нашій клініці для УЗД шийки матки використовується якісне та сучасне обладнання, а висококваліфіковані фахівці з великим досвідом роботи в даній області приділять Вам максимальну увагу.
Записатися на прийом або попередньо отримати консультацію, можна за телефоном клініки «Клініки професора С. Хміля».

Шановні жінки! «Клініка професора Стефана Хміля»  бажає Вам здоров’я, адже це – найбільше багатство!