Найсучасніший та найточніший програмний модуль Astraia для пренатальної діагностики в першому триместрі вагітності – топова послуга для вагітних жінок

В Медичному центрі “Клініка професора Стефана Хміля” у Львові унікальна послуга для вагітних жінок – найсучасніший та найточніший програмний модуль Astraia для пренатальної діагностики в першому триместрі вагітності.
“Це максимальні можливості для обстеження ще ненародженої дитинки. І ми щасливі, що в Медичному центрі “Клініка професора Стефана Хміля” вагітні жінки проходять обстеження, яке є найпопулярнішим методом оцінки пренатальних ризиків в США та Європі  і схвалене Fetal Medicine Foundation (Фонд Медицини Плоду)”.
Комплексний пренатальний скринінг дозволяє визначити ступінь ризику розвитку вроджених та спадкових хвороб у плода і складається з кількох етапів:
–  вимір антропометричних даних (вага, зріст)
– збір анамнезу (виявлення хвороб нирок, цукровий діабет, антифосфоліпідний с-м, перебіг попередніх вагітностей)
– біохімічний аналіз крові із визначенням маркерів білку РАРР та ХГЛ на спеціально розроблених реактивах таких виробників – Roche, Brams, Delfia, оскільки дані аналізатори та тест-системи показали найточніші результати з мінімальними відхиленнями в дослідженнях.
– експертне ультразвукове дослідження плоду у терміні 11,1 тижнів – 13,6 тижнів вагітності з використанням програмного модулю Astraia, яке проводить лише лікар з діючим сертифікатом FMF. Ця складова є надзвичайно важливою для точності результату і суворо контролюється Фондом Медицини Плоду. Для цього лікар УЗД повинен отримати відкриту та дійсну ліцензію FmF на кожен маркер хромосомної патології і проходити щорічний аудит своїх професійних знань та вмінь незалежними експертами FMF. Кожен пацієнт може перевірити наявність ліцензії у лікаря на спеціалізованому сайті у відкритому доступі – https://fetalmedicine.org/lists/map/certified/NT.
Основними маркерами є оцінка товщини комірцевого простору, наявність носових кісточок, наявність та кровотік у венозній протоці . Для можливості розрахунку ризику прееклампсії (ускладнення, яке виникає під час вагітності та проявляється підвищенням артеріального тиску) – вимірюються кровотоки в маткових артеріях. Для розрахунку ризику передчасних пологів проводиться вимірювання довжини шийки матки.
Лікарі  Медичного центру “Клініка професора Стефана Хміля” у Львові мають відповідні ліцензії, щорічно проходять аудит у FMF та підтверджують дійсність ліцензії незалежними експертами і 100% працюють за найвищими стандартами експертного ультразвукового дослідження плоду.
Всі етапи скринінгу проводяться в один день в терміні вагітності 11 тижнів + 1 день – 13 тижнів + 6 днів.
Комплексна програма Astraia дає можливість:
– зменшити кількість жінок, які потребують інвазивних діагностичних втручань (амніоцентез) до менше ніж 3%
– підвищує частоту виявлення синдрому Дауна та інших хромосомних аномалій до більше ніж 95%
– виявляє жінок з підвищеним ризиком розвитку прееклампсії під час вагітності
За результатами отриманих показників розраховуються не лише ризики хромосомних аномалій плоду, але й вірогідність пізніх ускладень вагітності (прееклампсія, синдром затримки росту плода і фетоплацентарна недостатність). У разі виявлення високого ризику є можливість вчасно розпочати проведення профілактичних заходів, аби попередити ймовірні відхилення.
Варто наголосити, що отримані результати не є діагнозом, а ступенем ризику. За результатом цих розрахунків вагітні поділяються на:
–  групи низького ризику (93%),
– середнього (5%)
– високого (2%)
Потрапивши в групу низького ризику ( 1:1000 та <) вагітні не потребують додаткових обстежень. Вагітні, які потрапили у групу середнього ризику (1: 250- 1:1000) скеровуються на проходження другого комбінованого скринінгу, який проводиться у терміні 18 – 21 тиждень. Вагітних, які потрапили у групу високого ризику (1:<250 по хворобі Дауна, хворобах Едвардса та Патау), згідно наказу МОЗ України, скеровує лікар акушер-гінеколог на медико-генетичне консультування до лікаря генетика, який при необхідності призначає додаткові методи діагностики (НІПТ тест та один із методів інвазивної діагностики – амніоцентез, кордоцентез, біопсію хоріона), що є діагностичними методами із встановленням каріотипу плода та розробленням подальшої тактики ведення вагітної.
Записатися на консультацію до лікаря акушер гінеколога та пройти пренатальний скринінг Astraia можна за телефоном – 067 350 61 00 у Львові та 097 740 42 00 у Тернополі.
Медичний центр “Клініка професора Стефана Хміля” – максимальні можливості для пацієнтів.