Виступ професора Стефана Хміля на “Medical motivational meeting” MMM21 увійшов в ТОП3 найбільш мотивуючих промов

«Неможливого немає!

Хто хоче – шукає способи і методи, хто не хоче – причини.

Розвивайтесь тут, в Україні.»

Ці тези професора Стефана Хміля на MEDICAL MOTIVATIONAL MEETING 2021 викликали бурхливі оплески аудиторії в залі. А промова професора перед 5000 аудиторією наймасштабнішої медичної події цієї осені за результатами голосування увійшла в ТОП3 найбільш мотивуючих промов цього знакового івенту.

«Це був один з найвідповідальніших виступів для мене. Адже організатори конференції – відомі в Україні та далеко за її межами кардіохірург, директор найсучаснішого кардіохірургічного центру в Україні “Інститут серця” Борис Тодуров та його син, лікар інтерн-хірург Михайло Тодуров. Аудиторія –  молоді спеціалісти, студенти медичних ВУЗів та управлінці. Акцент на комунікації. І виступати на одному майданчику поруч з 30 найвідомішими та найуспішнішими українцями (лікарі, топ-менеджери медичних закладів, державні діячі, бізнесмени, телеведучі та opinion-лідери)  – це справжній виклик», – розповів професор, засновник Медичних центрів «Клініка професора Стефана Хміля» у Львові та Тернополі, професор Стефан Хміль.

У своїй доповіді «Живіть життям, про яке мрієте» Стефан Хміль розповів про свій життєвий шлях, про ті основні ключі, які відкрили йому шлях до успіху, про те, як він йшов до своєї мети та про принципи, яких він дотримується при підборі персоналу та створенні команди однодумців, про ті засади, на яких базуються довірчі взаємовідносини між лікарем та пацієнтом. Основними меседжами доповіді були:

• Знайди своє покликання;
  • Роби те, що любиш;
  • Головний ключ до успіху – наполеглива праця;
  • Незважаючи на стартові позиції, можна досягти успіху;
  • Організуй та самодисциплінуй своє життя;
  • Розвивайся тут – в Україні;
  • Хто хоче – шукає способи і методи, хто не хоче – шукає причини.

Разом з професором на MEDICAL MOTIVATIONAL MEETING 2021 у Києві була й команда наших медичних центрів – директор Медичного центру «Клініка професора Стефана Хміля» в Тернополі Оксана Драгус, лікар акушер-гінеколог, репродуктолог Анна Хміль та команди зі Львова і  Тернополя.

Саме такі зустрічі є унікальним майданчиком  для того, аби відчути і зрозуміти  сучасні комунікаційні та мотиваційні тренди.